تعمیرات بلندگو سامسونگ

تعمیرات ساندبار سامسونگ

چرا سامسونگ ایران

قیمت مناسب
مشاوره رایگان
تکنسین های حرفه ای
تعمیرات تخصصی
سرویس رایگان

تعمیر ساندبار سامسونگ

امروزه پیشرفت فناوری در حوزه‌ی صوت و تصویر موجب تنوع بسیار و گستردگی موارد استفاده در آن‌ها شده است. ساندبارهای سامسونگ یکی از انواع اسپیکرهاست که به مرور جایگزین انواع اسپیکرهای خانگی قدیمی و یا سینماخانگی شده است. این نوع اسپیکرها به علت طراحی منحصر به فرد و کاملا متفاوت با انواع اسپیکرهای قدیمی تر و همینطور بهره مندی کاربر یک تجربه لذت بخش‌تر از صدایی که در حال پخش است، به سرعت توجه طرفداران خاص خود را جلب کرده می‌کند. علاوه بر کیفیت صدای بسیار متفاوت با انواع اسپیکرهای خانگی مشابه از قیمتی بیشتر هم برخوردار است، سایز مناسب و شکل نوار مانندی دارد که  معمولا در زیر تلویزیون جاگزاری می‌شود و با اتصال به آن صدای تلویزیون را به صورت جادویی بهبود می‌بخشد.

علاوه بر تمامی جذابیت های ساندبارها باید به این نکته توجه داشت که ساندبارها نیز همانند تمامی کالاهای برقی و الکترونیکی از قضیه ی فرسودگی و استهلاک مستثنی نیستند از این رو برخی از ایرادات شایع در ساندبارها را معرفی می‌کنیم .

برای تعمیر ساندبار، ابتدا باید مشکل را تشخیص داده و سپس با توجه به نوع مشکل، اقدام به تعمیر کرد. مشکلات متعددی ممکن است برای یک ساندبار پیش بیاید که کاربران را ناچار به تعمیرات ساندبار می کند. با این وجود تکنسینی که قرار است این دستگاه ها را تعمیر کند لازم است به خوبی با ساختار این دستگاه آشنایی کافی و توانایی عیب یابی دقیق آنها را داشته باشد. شناسایی ایرادات رایج ساندبارها و روش‌های تخصصی تعمیرات ساندبار لازمه‌ی کار است. درنتیجه باید برای تعمیرات فقط به نمایندگی مجاز اعتماد نمائید.

دستگاه تعمیر شده
0 +
مشتری وفادار
0 +
سال تجربه تعمیرات
0 +

خرابی‌های رایج در ساندبارها

  • عدم روشن شدن ساندبار: علت می‌تواند خرابی برد میکرو، خرابی برد پاور، خرابی کابل برق و یا خرابی فیوز باشد.
  • عدم پخش صدا از ساندبار و یا قطعی آن پس از مدتی کار کردن: علت ممکن است از خرابی برد آمپلی فایر، خرابی برد پری آمپ و یا خرابی بلندگوهای داخل ساند بار باشد.
  • ساندبار دچار نویز است ویا پس از مدتی نویز می گیرد: علت خرابی کابل ورودی ، خرابی برد پاور ، خرابی برد آمپلی فایر، خرابی برد پری آمپ و یا خرابی بلندگوها است.
  • ساندبار توسط بلوتوث کانکت نمیشود: علت خرابی برد میکرو و یا خرابی نرم افزار prom است.
  • ساندبار با ساب ووفر کانکت نمی شود :علت خرابی آی سی میکرو ، خراب برد ساب ووفر و یا خرابی نرم افزار prom است.
  • فرسودگی پورت aux: احتمالا علت عدم اتصال سوکت aux بر اثر لحیم سردی، عدم تامین ولتاژ aux و خرابی برد میکرو می‌باشد.

تعمیر ساندبار معمولاً شامل مراحل زیر است:

عیب‌یابی ساندبار

اولین قدم در تعمیر ساندبار، عیب‌یابی است. تکنسین باید مشکل ساندبار را شناسایی کرده، روش تعمیر مناسب را به درستی انتخاب نماید.

تعمیر یا تعویض قطعات ساندبار

پس از شناسایی مشکل، تعمیرکار قطعات معیوب را تعمیر یا تعویض می کند.

تست و تحویل ساندبار

پس از تعمیر یا تعویض قطعات، تعمیرکار ساندبار را تست می کند تا مطمئن شود که دستگاه به درستی کار می‌کند.

  • علت کار نکردن پورت usb: علت عدم اتصال سوکت usb بر اثر لحیم سردی ، عدم تامین ولتاژ usb و خرابی برد میکرو می‌باشد.
  • بلندگوهای سابووفر یا تیوتر کارنمی کند: علت سوختگی سیم پیچی هرکدام از بلندگوها و یا سوختگی تقویت کننده ی آنها است.
  • صفحه نمایش کار نمی‌کند: علت ممکن است از عدم روشن شدن ساندبار و یا خرابی کنترلر صفحه نمایش ساندبار باشد.
  • فوم بلندگوها پاره و یا پوسیده شده است: علت صدای بیش از حد بلند و یا مستهلک شدن فومها است.

با بروز هر کدام از موارد فوق ، نگران نباشید و از دیجی تعمیر کمک بخواهید زیرا دیجی تعمیر با بهره مندی از سالها تجربه و کارشناسانی مجرب و متخصص در زمینه ی تعمیر انواع اسپیکرها ، اقدام به راه اندازی بخش تعمیر تخصصی ساندبارها در انواع برندها نموده است.

مشکلات رایج ساندبار

عدم صدای خروجی ساندبار

اگر ساندبار شما هیچ صدایی تولید نمی‌کند، ممکن است مشکل از منبع صوتی (مثل تلویزیون) باشد. درست بودن اتصال کابل ها را مورد بررسی قرار دهید که مطمئن شوید پورت‌های صوتی پاک هستند. علاوه بر این، مطمئن شوید که حجم ساندبار در حالت مناسب قرار گرفته است.

صدای نامناسب ساندبار

اگر ساندبار شما صدای نامطبوعی تولید می‌کند، باید بررسی کنید که آیا نوع و حالت صداگذاری صحیح است و دارای کیفیت بالا است. همچنین، بررسی کنید که آیا در تنظیمات صدا، تعادل صدا به درستی تنظیم شده است.

قطع و وصل شدن ساندبار

اگر ساندبار شما مکرراً قطع و وصل می‌شود، باید بررسی کنید که آیا منبع برق و کابل‌های برق به درستی وصل شده‌اند و نامشخص نیستند. به علاوه، بررسی کنید که آیا ساندبار دارای برق کافی است و در دمای مناسب قرار دارد.

روشن نشدن ساندبار

یکی از معضلات دیگر ساندبار روشن نشدن آن می‌باشد درصورتی که ساندبار شما نیز دچار چنین مشکلی شده است باید بررسی کنید که کابل برق خراب نباشد، فیوز خراب نباشد، برد پاور یا میکرو دچار مشکل نشده باشند.

درخواست تعمیرات

درخواست تعمیر آنلاین

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

وصل شدن ساندبار به تلویزیون با چند راهکار امکان پذیر می‌باشد. اکثر ساندبارها دارای پورت های HDMI، اپتیکال یا RCA هستند. کاربران گرامی می توانند از هر یک از این پورت ها برای اتصال ساندبار به تلویزیون خود استفاده نمایند.

 

اگر تلویزیون شما دارای پورت HDMI ARC باشد، بهترین راه برای اتصال ساندبار استفاده از پورت HDMI ARC است. ARC مخفف Audio Return Channel است و به شما امکان می دهد صدا را از تلویزیون به ساندبار منتقل کنید.

 

اگر تلویزیونتان دارای پورت HDMI ARC نباشد، می توانید از پورت HDMI معمولی یا پورت اپتیکال برای اتصال ساندبار استفاده کنید

از طریق اتصال ساندبار به تلویزیون خود، می خواهید صدا را تنظیم کنید. ساندبارها اکثرا دارای ریموت های زیادی برای تنظیم صدا هستند. برای تنظیم صدا، به منوی تنظیمات ساندبار بروید. در منوی تنظیمات، گزینه هایی برای تنظیم سطوح صدا، تعادل صدا و سایر تنظیمات را پیدا خواهید کرد.

در صورت بروز هر یک از مشکلات زیر، باید ساندبار را برای تعمیر ببرید:

  • روشن نشدن ساندبار
  • کار نکردن بلندگوهای ساندبار
  • کار نکردن پورت‌های ساندبار
  • خرابی کنترل از راه دور ساندبار
  • خرابی مدارهای داخلی ساندبار

هزینه تعمیر ساندبار با توجه به نوع خرابی، قطعات مورد نیاز، و زمان تعمیر تعیین می‌شود. در ابتدا، متخصصین تعمیرات ساندبار محصول را مورد بررسی قرارمی‌دهند و بعد از تشخیص مشکل، هزینه تعمیر را به شما اعلام می‌کنند.

خدمات تعمیر ساندبار

تعمیر ساندبار به طور تخصصی شامل خدمات عیب یابی، تعمیر قطعات یا تعویض آنها می‌شود.  این دستگاه های الکترونیکی شامل مجموعه ای از قطعات ریز و درشت می‌باشد که خرابی هر یک از آنها ممکن است ایراداتی را در این دستگاه ها به وجود آورد. شایع ترین گزینه ها در تعمیر ساندبار شامل موارد زیر می‌باشد:

  • عیب یابی کامل دستگاه با ابزارهای تخصصی توسط تعمیرکار
  • تعمیرات مادربرد ساندبار که شامل تعمیر قطعات یا تعویض آنها می‌باشد.
  • تعمیر آی سی آمپلی فایر که شامل تعمیر برد آن می‌باشد
  • رفع ایرادات سیم پیچ ساب ووفر یا تعویض این قسمت
  • تعویض یا تعمیر برد پاور و آداپتور سینماخانگی
  • تعمیر ساندباری که روشن نمی شود
  • رفع مشکلات صدای ساندبار مانند نویزهای داخلی دستگاه یا کم و زیاد شدن صدای بیس بلندگوی ساب ووفر در ساندبارها
  • پروگرام بایاس کردن ساندبار
  • تعمیر تاریکی صفحه نمایش ساندبار
  • تعمیرات مدار کراس اور در سینمای خانگی
  • تعمیرات پورت های ساندبار
  • تعمیرات بلندگوهای ساندبار که شامل تعمیر سیم پیچی ها می‌باشد
  • تعمیر آب خوردگی ساندبار

مجموع این خدمات در کنار رفع ایرادات شایع این دستگاه ها برای تمامی ساندبارها از برندهای متفاوت اجرا می شود.

رفع مشکل روشن نشدن ساندبار

یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است ساندبارها داشته باشند، روشن نشدن این دستگاه هاست. روشن نشدن ساندبار می تواند به دلایل مختلفی مربوط شود. اساسی‌ترین مورد خرابی کابل برق یا سیم، اتصالات دستگاه می‌باشد. خرابی آداپتور، خرابی فیوز و … هم ممکن است عامل روشن نشدن سینمای خانگی شود.

برد پاور قطعه دیگری است که می توان خرابی آن را به روشن نشدن دستگاه ربط داد. در انتها خراب شدن برد میکرو ممکن است دلیل روشن نشدن این دستگاه ها باشد. در چنین شرایطی برای تعمیر ساندبار لازم است تمامی این قطعات بررسی و عیب یابی شوند تا در صورت نیاز مورد تعمیر یا تعویض قرارگیرند.

تعمیرات پورت ساندبار

از دیگر گزینه های رایج در تعمیر ساندبار، تعمیر پورت هاست.  پورت های usb یا aux در این دستگاه ها ممکن است از کار بیافتند و خراب شوند. در اکثر مواقع اتصال سوکت این پورت ها بر اثر لحیم سرد قطع شده یا ولتاژ کافی آنها تامین نمی شود. از طرفی اگر برد میکرو خراب شود هم این پورت ها از کار می افتند.

تکنسین به منظور تعمیر ساندبار مورد نظر لازم است پورت ها، اتصالات شان و ولتاژ ورودی به آنها را بررسی کند. بررسی مشکلات برد میکرو نیز کاری است که تکنسین دستگاه در صورت کار نکردن پورت های ساندبار انجام می دهد و در صورت نیاز آن را تعمیر می کند.

تعمیرات صدای ساندبار

از دیگر مشکلات رایج ساندبارها، کم شدن صدا، نویز داشتن یا قطع و وصل شدن صدای دستگاه است. در این شرایط برای تعمیر ساندبار باید کابل ها، اتصالات و ورودی های دستگاه را به دقت بررسی کرد و در صورت هر گونه خرابی آنها را تعمیر یا تعویض کرد. اقدام بعدی که در این شرایط انجام می شود عیب یابی برد پری آمپ یا برد آمپلی فایر می‌باشد.

البته این مشکل می تواند به خرابی بلندگوهای داخلی ساندبار هم مربوط شود. در پایان نیز تکنسین سراغ برد پاور می رود و آن را مورد بررسی قرار می‌دهد که آیا این برد در تامین انرژی مورد نیاز مشکلی دارد یا نه. تعمیرات ساندبار در چنین شرایطی بستگی به خرابی هر یک از این قسمت ها اجرا می شود.

رفع مشکل وصل نشدن ساندبار

یکی دیگر از مشکلات رایج در ساندبارها عدم اتصال شان به تلویزیون است. اگر ساندبار از طریق قابلیت بلوتوث کانکت نشود، معمولا به خرابی برد میکرو باید شک کرد. اما احتمال دارد ایراد نرم افزاری نیز باشد و خرابی نرم افزار prom علت کانکت نشدن ساندبار از طریق بلوتوث باشد.

اتفاق بعدی وصل نشدن ساندبار یا ساب ووفر می‌باشد که این حالت نیز اکثرا به علت فرسودگی آی سی میکرو در این دستگاه است. با تعویض آی سی میکرو می توان ایراد را برطرف کرد. اما ایرادات برد ساب ووفر یا ایرادات نرم افزار prom نیز ممکن است علت این وصل نشدن باشد که لازم است توسط تکنسین بررسی و عیب یابی شود.

تعمیر بلندگوهای ساب ووفر یا تیونر دستگاه

یکی دیگر از مشکلات رایج در سینماهای خانگی از کار افتادن بلندگوها یا تیونرهای ساب ووفر است. برای تعمیر ساندبار در این حالت باید سیم پیچ های بلندگوها را بررسی کرد. معمولا به دلیل سوختگی این سیم پیچی ها، بلندگوها کار نمی کنند. در نتیجه باید برای تعمیرات ساندبار سیم پیچی ها ترمیم یا تعویض شوند. البته گاهی نیز تقویت کننده های بلندگوها سوخته اند و باید تعویض شوند.

تعمیر آب خوردگی ساندبارها

در فهرست خدمات تعمیرات ساندبار مورد دیگری که وجود دارد تعمیر آب خوردگی ساندبارها می‌باشد. ریختن آب و مایعات روی ساندبار بین کاربران بسیار رایج است و این رطوبت و آب خوردگی می تواند با آسیب رساندن به قطعات حساس این دستگاه ها از جمله برد، موجب از کار افتادن ساندبارها شود.

در چنین شرایطی تکنسین با اجرای اقداماتی حرفه ای از رسیدن آسیب به قطعات حساس تا جایی که امکان دارد جلوگیری می‌کند و در انتها در صورت آسیب دیدن قطعاتی همچون برد اصلی یا سوختن آن با تعمیر قطعات روی برد یا تعویض آن ها اشکال به وجود آمده در سینمای خانگی را رفع می‌کند. خوب است در حالت آب خوردگی ساندبارها به سرعت به یک مرکز تخصصی تعمیر سیستم های صوتی مراجعه نمائید.

نمایندگی تعمیر ساندبار

خبر بد این که امروزه بیشتر مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیر ساندبار با تعمیرکاران غیر حرفه ای همکاری می نمایند. از آنجا که این قبیل افراد دانش کافی در زمینه عیب یابی و برطرف کردن نواقص دستگاه ندارند، خدمات ارائه شده بی کیفیت هستند. ولی در نمایندگی تعمیر ساندبار تکنسین‌هایی مشغول به کار می‌باشند که ضمن دانش کافی، تجارب بالایی نیز در زمینه‌ی تعمیر این تجهیزات دارند.

متخصصان نمایندگی دوره های آموزشی لازم را گذرانده و دارای گواهینامه معتبر هستند؛ علاوه بر آن تعمیر ساندبار را به کمک ابزارهای مدرن و پیشرفته انجام می دهند. حتی در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد، از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

تعمیرات اسپیکر سامسونگ

تعمیرات خود را با خیال آسوده به بسپارید

شماره تماس : 45102-021

سامسونگ

نمایندگی رسمی

سامسونگ

تیم متخصص

سامسونگ

پشتیبانی آنلاین

سامسونگ

سرویس در محل

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ

یکی از خدمات تخصصی مهمی که در نمایندگی سامسونگ توسط کادر مجرب و به صورت حرفه ای صورت می گیرد، تعمیر تلویزیون سامسونگ است. تعمیر تلویزیون شامل موارد مختلفی از جمله تعمیرات برد، تعمیر ال سی دی، تعمیر پاور، تعمیر بک لایت و غیره می گردد که بایستی به صورت کاملا تخصصی و با برخورداری از دانش فنی این کار انجام گیرد.

انواع تلویزیون های ال سی دی، ال ای دی و … توسط این مرکز با ارائه گارانتی معتبر صورت می گیرد و جهت رفاه حال مشتریان و جلب رضایت آنها، خدمات مختلف در محل انجام می گردد. تجهیزات مدرن و پیشرفته ای که در این نمایندگی به کار رفته است باعث می شود تا عیب یابی و تعمیرات انواع تلویزیون با دقت و سرعت هر چه بالاتر انجام شده و در نهایت رضایت مشتری را به دنبال داشته باشد.

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ

 

تلویزیون های ال سی دی از انواع محبوب تلویزیون های سامسونگ می باشند که دارای صفحه نمایشی با محلول کریستال مایع هستند و سایزهای مختلفی از این دستگاه ها در بازار وجود دارد.  اگر تلویزیون ال سی دی سامسونگ شما دچار هر گونه مشکلی اعم از خاموش شدن و روشن نشدن، عدم وجود صدا، نداشتن تصویر و غیره مواجه است، می توانید به مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ مراجعه کرده و انواع خدمات عیب یابی و تعمیر را به صورت حرفه ای و تخصصی دریافت نمایید.

تعمیر لوازم خانگی

یکی از مزایای مهمی که نمایندگی سامسونگ دارد، ارائه خدمات مختلف در محل است. تلویزیون ها معمولا دستگاه هایی با قابلیت جا به جایی سخت می باشند و ممکن است بر اثر جا به جا کردن آنها، تلویزیون بیشتر دچار شکستگی شده و مشکلات آن دوچندان گردد.بنابراین در صورتی که امکان انجام تعمیرات در محل وجود داشته باشد، می توان از بروز این گونه مشکلات تا حد زیادی جلوگیری کرد.

شما می توانید پس از تماس با نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ، با کارشناسان ما صحبت کرده و از راهنمایی های آنها بهره مند گردید. در ادامه در صورت نیاز، تعمیرکارانی به آدرس مورد نظر اعزام شده و عیب یابی و تعمیرات را در محل انجام می دهند.

انجام خدمات در محل مزایای دیگری را نیز برای مشتری به همراه دارد. صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد، مدیریت زمان، دردسر کمتر و … از جمله این مزایا می باشند.

آخرین مقالات
سبد خرید
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من